Moordrecht - Gouderak

Moordrecht  - Gouderak

Kerkdiensten

Zondagse erediensten

Elke zondag wordt er om 10.00 uur een kerkdienst gehouden in de Dorpskerk Kerkplein 12). Op de eerste dag van de week komen we bij elkaar om God eer te brengen en zijn nabijheid te ervaren in de bemoediging, de zegen en de stilte. Maar ook in het gesproken Woord, het gebed, het zingen of de muziek. Daarnaast om elkaar te ontmoeten en zo samen gemeente te zijn.

In principe is er voor de kinderen van de basisschoolleeftijd elke zondag kinderkerk tijdens een deel van de dienst. En is er crèche voor de allerkleinsten. Na afloop is er gelegenheid om samen koffie, thee of limonade te drinken.

Wij zingen uit het Liedboek, maar ook liederen uit andere bundels of liederen via de beamer.

De diensten zijn met beeld en geluid online te beluisteren via kerkdienstgemist.nl
Maar we heten u / je vooral van harte welkom als gast in ons midden.

Online kerkdiensten

Alle kerkdiensten en religieuze bijeenkomsten van P.G. De Stroom zijn online te beluisteren middels beeld en geluid via kerkdienstgemist.nl.

Crèche (0 - 2,5 jaar)

In de kerk is er crèche voor kinderen tot 2,5 jaar oud. In de Stee is de kinderkerk voor kinderen vanaf 2,5 tot en met groep 8. De jongste kinderen kunnen ook spelen, maar ze kunnen ook meeluisteren en knutselen.

Kinderkerk (vanaf 2,5 jaar t/m groep 8)

Alle kinderen van de groepen 1 t/m 8 zijn welkom bij de Kinderkerk in de Stee.

De kinderkerk is in twee leeftijdsgroepen verdeeld. Tijdens de kinderkerk wordt een bijbelverhaal verteld, een verwerking gemaakt, gezongen en geknutseld. Met de oudere kinderen discussiëren we over allerlei zaken. Verder werken wij aan verschillende projecten zoals een Paas- en Kerstproject.

zo 31-03 10:00 uur

zo 07-04 10:00 uur